Wednesday, August 31, 2016

Hilde Gueden - Richard Strauss Songs

Hilde Gueden - Richard Strauss Songs

Label : Decca
Format : Flac track
Cover : Front





Tracklist :



Richard Strauss
Einerlei, Op. 69 No. 3
Säusle, Liebe Myrte, Op. 68 No. 3
Der Stern, Op. 69 No. 1
Schlechtes Wetter, Op. 69 No. 5
Ich wollt ein Sträusslein binden, Op. 68 No. 2
Als mir dein Lied erklang, Op. 68 No. 4
Freundliche Vision, Op. 48 No. 1
Schlagende Herzen Op. 29 No. 2
Heimkehr, Op. 15 No. 5
Befreit, Op. 39 No. 4
Die Nacht, Op. 10 No. 3
Wie sollten wir geheim sie halten, Op. 19 No. 4
Meinem Kinde, Op. 37 No. 3
Er ist der Richtige nicht für mich … Aber der Richtige, wenn's einen gibt für mich (from Arabella)
Mir ist die Ehre widerfahren (from Der Rosenkavalier)
Mein Gott! Es was nicht mehr als eine Farce (from Der Rosenkavalier)



Hilde Gueden (soprano), Friedrich Gulda (piano)
Wiener Philharmoniker, Rudolf Moralt, Silvio Varviso



Complete tracklist : http://www.deccaclassics.com/en/cat/4808156

5 comments:

  1. Hi Thang Nguyen,

    So much appreciate this series of CDs containing some very rare recorded vocal music.

    Thanking you for all your efforts in sharing your love of music with us.

    Cheers,

    Douglas (UK)

    ReplyDelete
  2. http://uploaded.net/file/02jdkhr1/DecReci.Gued.RStr.rar

    ReplyDelete