Saturday, August 6, 2022

Le Chansonnier Cordiforme - Consort of Musicke, Anthony Rooley

Label : Decca
Format : Flac (image + cue)
Cover : Yes

Tracklist :

CD 1

[1] Hora gridar 'oimè'
[2] Ben lo sa Dio (ballata)
[3] Dona gentile (rondeau) [Guillaume Dufay]
[4] Zentil madonna [John Bedyngham]
[5] Chiara Fontana
[6] O pelegrina luce (first setting)
[7] O rosa bella [John Bedyngham or John Dunstable]
[8] La gracia di voi
[9] Perla mia cara
[10] Morte mercè
[11] Finir voglio la mia vita
[12] O pelegrina luce (second setting)
[13] O meschin' inamorati

CD 2

[1] Comme ung homme desconforté (rondeau)
[2] S'il vous plaist que vostre je soye (rondeau) [Johannes Regis]
[3] L'aultre jour par ung matin (ballade)
[4] J'ay pris amours (rondeau)
[5] L'aultre d'antan l'autrier passa [Johannes Ockeghem]
[6] De tous biens plaine (rondeau) [Hayne van Ghizeghem]
[7] J'ay moins de bien (bergerette) [Antoine Busnoys]
[8] Vostre bruit et vostre grant fame (rondeau) [Guillaume Dufay]
[9] Cent mille escus (rondeau) [Caron]
[10] Le souvenir de vous me tue (rondeau) [Robert Morton]
[11] L'omme bany de sa plaisance (rondeau) [Barbingant]
[12] N'aray je jamais mieulx [Robert Morton]
[13] Le serviteur hault guerdonné (rondeau) [Guillaume Dufay]
[14] Fortune, par ta cruaulté [Vincenet]
[15] Est il mercy du quoy l'on peust finer? (rondeau) [Antoine Busnoys]

CD 3

[1] Comme femme desconfortee (rondeau)
[2] Tout a par moy (rondeau) [Walter Frye]
[3] Ma bouche rit (bergerette) [Johannes Ockeghem]
[4] Mon seul plaisir, ma doulce joye (rondeau) [John Bedyngham]
[5] Ma bouche plaint
[6] Vray dieu d'amours (rondeau)
[7] Hélas! Je n'ay pas osé dire
[8] Or ay je perdu (rondeau)
[9] Adieu vous dy (rondeau)
[10] Terriblement suis fortunee (bergerette)
[11] De mon povoir vous veul complaire (rondeau)
[12] Hélas! n'aray je jamais mieulx (bergerette)
[13] Quant du dire adieu (bergerette)
[14] Je ne vais onques la pareille (rondeau) [Binchois or Guillaume Dufay]
[15] Faites moy sçavoir de la belle (rondeau)

The Consort of Musicke, Anthony Rooley

3 comments: