Tuesday, June 21, 2022

Dufay - Le Prince d'amours - Ensemble Gilles Binchois, Dominique Vellard

 

Label : Evidence
Format : Flac track
Cover : Yes

Tracklist :

Dufay: Par droit je puis bien complaindre
Dufay: Dona gentile, bella come l’oro
Dufay: Belle, que vous ay je mesfait?
Dufay: Les douleurs dont me prends tel somme
Dufay: L’alta belleza
Dufay: Je ne suy plus tel que souloye
Dufay: Adieu m’amour, adieu ma joye
Dufay: He, compaignons
Dufay: Ce moy de may soyons lies et joyeux
Dufay: Estrinez moy, je vous estrineray
Dufay: Ce jour le doibt
Dufay: Ne je ne dors
Dufay: Resvelons nous, amoureux
Dufay: Pour l’amour de ma doulce amye
Dufay: Mille bonjours je vous presente
Dufay: En triumphant de Cruel Dueil
Dufay: Adyeu, quitte le demeurant
Dufay: Je me complains piteusement
Dufay: Franc cuer gentil
Dufay: Mon chier amy

Ensemble Gilles Binchois, Dominique Vellard

3 comments:

  1. https://uptobox.com/8w39ye2d93nb/EVCD.DV.GD.LPA.rar

    ReplyDelete
  2. Any chance of a reupload PLEASE?
    Thanks
    Craig

    ReplyDelete
  3. https://nitroflare.com/view/7F9D7758029B25E/EVCD.DV.GD.LPA.rar

    ReplyDelete