Tuesday, September 6, 2022

Dufay - Tempio dell'Onore e delle Vertu - Cantica Symphonia, Giuseppe Maletto

 

Label : Glossa
Format : Flac (image + cue)
Cover : Yes

Tracklist :

Dufay: Vergene bella
Dufay: Navré je suis
Dufay: Quel fronte signorille in paradiso
Dufay: Ma belle dame souveraine
Dufay: Dona, i ardenti ray
Dufay: Mon cuer me fait tous dis penser
Dufay: L'alta belleza tua virtute valore
Dufay: La belle se siet
Dufay: Invidia nimica
Dufay: Mon chier amy, qu'aves vous empense
Dufay: La dolce vista del tuo viso pio
Dufay: J’atendray tant qu’il vous playra
Dufay: Par droit je puis bien complaindre
Dufay: Dona gentile, bella come l'oro
Dufay: Je me complains piteusement
Dufay: Passato e il tempo omai di quei pensieri
Dufay: Entre vous, gentils amoureux
Dufay: Se la face ay pale

Cantica Symphonia, Giuseppe Maletto

2 comments:

  1. https://uptobox.com/jaz0xijp2c83/GCD.CS.GM.GD.TDEDV.rar

    ReplyDelete
  2. https://nitroflare.com/view/5659649D4279951/GCD.CS.GM.GD.TDEDV.rar

    ReplyDelete