Thursday, April 13, 2023

Pallavicino - Madrigali su testi del Guarini - Daltrocanto, Dario Tabbia

 


Label : Pan Classics
Format : Flac (image + cue)
Cover : Yes
Tracklist :

Pallavicino, B: Libro de madrigali, Book 6: Io disleale? Ah cruda
Pallavicino, B: Libro de madrigali, Book 6: Era l'anima mia
Pallavicino, B: Libro de madrigali, Book 6: Cruda Amarilli
Pallavicino, B: Libro de madrigali, Book 7: Una farfalla
Giovanni Battista Dalla Gostena: Fantasia No. 13
Pallavicino, B: Libro de madrigali, Book 8: Negatemi pur, cruda
Pallavicino, B: Libro de madrigali, Book 6: Cor mio, deh non languire
Pallavicino, B: Libro de madrigali, Book 7: Io mi sento morir
Terzi, G A: Libro de intavolatura, Book 2
Pallavicino, B: Libro de intavolatura, Book 2: Preludio
Pallavicino, B: Libro de madrigali, Book 4: Occhi, un tempo mia vita
Pallavicino, B: Libro de madrigali, Book 6: Ch'io non t'ami
Terzi, G A: Balletto Alemanno
Pallavicino, B: Libro de madrigali, Book 6: Ahi, come a un vago sol
Pallavicino, B: Libro de intavolatura, Book 2: Fantasia
Pallavicino, B: Libro de madrigali, Book 6: Amor, io parto
Pallavicino, B: Libro de madrigali, Book 5: T'amo mia vita
Terzi, G A: Ballo II Alemano
Pallavicino, B: Libro di madrigali, Book 8: Deh, com'invan chiedete
Pallavicino, B: Libro de madrigali, Book 7: Felice chi vi mira

Daltrocanto, Dario Tabbia

3 comments:

  1. https://uptobox.com/28wn7fvrz25v/PC.DT.BP.M.rar

    ReplyDelete
  2. Could not decode tracks 13 and 14. Could you you please verify and possibly post these tracks separately?

    ReplyDelete
  3. https://nitroflare.com/view/F93BFE80C653867/PC.DT.BP.M.rar

    ReplyDelete