Saturday, August 17, 2019

(24-96) Mendelssohn - Forgotten Songs - Klaus Mertens, Gitti Pirner



Label : Farao
Format : Flac track
Cover : Yes





Tracklist :



1. Sicheln schallen, song for voice & piano
2. Ich denke dein, song for voice & piano
3. Der Verlassene ('Nacht ist um mich her'), song for voice & piano
4. Was will die einsame Thräne?, song for voice & piano
5. Wiegenlied ('Schlummre sanft'), song for voice & piano
6. Der Wasserfall ('Rieselt hernieder'), song for voice & piano (incomplete)
7. Song Without Words for piano No. 38 in A minor, Op. 85/2
8. An Marie ('Weiter, rastlos atemlos vorüber'), song for voice & piano
9. Lied einer Freundin ('Zarter Blumen leicht Gewinde'), song for voice & piano
10. Der Tag ('Sanft entschwanden mir'), song for voice & piano
11. Reiterlied ('Immer fort'), song for voice & piano
12. Abschied ('Leb wohl mein Lieb'), song for voice & piano
13. Der Bettler ('Ich danke Gott dir'), song for voice & piano
14. Song Without Words for piano No. 24 in A major, Op. 53/6
15. Im Kahn ('Mein Liebchen, wir sassen beisammen'), song for voice & piano ('Meerfahrt')
16. Characteristic Piece for piano in E minor ('Sanft und mit Empfindung'), Op. 7/1
17. Reiselied ('Ich reit' ins finstre Land hinein'), song for voice & piano (incomplete)
18. Sanft weh'n im Hausch der Abendluft, song for voice & piano
19. Warum sind denn die Rosen so blass?, song for voice & piano (incomplete)
20. Song Without Words for piano No. 7 in E flat major, Op. 30/1
21. Mailied ('Ich weiss mir'n Mädchen'), song for voice & piano
22. O könnt ich zu dir fliegen, song for voice & piano
23. Song Without Words for piano No. 25 in G major, Op. 62/1



Klaus Mertens & Gitti Pirner

2 comments:

  1. https://uptobox.com/5c7vdht7p8t2/Farao.KM.GP.FM.part1.rar
    https://uptobox.com/nkfiqdoq0bbz/Farao.KM.GP.FM.part2.rar

    ReplyDelete