Thursday, February 23, 2017

Machaut - The Dart of Love - Orlando Consort

Label : Hyperion
Format : Flac (image + cue)
Cover : Yes

Tracklist :

Guillaume de Machaut (c.1300-77)
Il m'est avis qu'il n'est dons de Nature, B22
Se vous n'estes pour mon guerredon nee
Amour et biaute/Quant en moy voint/Amara valde, M1
S'Amours tous amans joir/S'il estoit nulz qui pleindre/Et gaudebit cor vestrum, M6
Phyton, le mervilleus serpent, B38
Ay mi! dame de valour
Se j'aim mon loyal ami/Lasse! comment oublieray/Pour quoy me bat mes matris?, M16
Pour ce que tous mes chans fais
Helas, tant ay doleur et peinne
Sans cuer, dolens, R4
Fins cuers doulz/Dame, je sui cilz/Fins cuers doulz, M11
Rose, liz, printemps

Denis Le Grant (d.1352)
Se je chant mains que ne suelh

The Orlando Consort

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. https://nitroflare.com/view/18352CA099C09DA/HYP.OC.GdM.TDOL.rar

    ReplyDelete