Saturday, July 28, 2018

Josquin - Adieu, mes amours - Ensemble Clement Janequin



Label : Harmonia Mundi
Format : Flac (image + cue)
Cover : Yes





Tracklist :



Josquin Desprez
[1] Douleur me bat
[2] Adieu mes amours
[3] Plusieurs regretz
[4] Petite camusette
[5] Mille regretz
[6] Mille regretz
[7] En non saichant
[8] J'ay bien cause
[9] Nimphes, nappés
[10] Ile fantazies
[11] La plus des plus
[12] Plus n'estes ma maistresse
[13] Cueurs désolez
[14] Plain de dueil
[15] Fortuna desperata
[16] Faulte d'argent
[17] Cueur langoreulx
[18] Fors seulement
[19] Je me complains
[20] Si congié prens
[21] Tenez moy en vos bras
[22] El Grillo
[23] Si j'ay perdu mon amy
[24] Parfons regretz
[25] Vous l'arez s'il vous plaist
[26] Allégez moy
[27] Déploration sur la mort de Johannes Ockeghem (Nymphes des bois)



Ensemble Clément Janequin, Dominique Visse - counter-tenor
Ensemble Les Eléments

3 comments:

  1. https://uptobox.com/is5b6sdale0p/ECJ.JD.A.rar

    ReplyDelete
  2. Hi there, the archive is protected. Could you inform the password?

    ReplyDelete