Saturday, December 8, 2018

Hilliard Ensemble - Italian Renaissance Madrigals



Label : EMI
Format : Flac (image + cue)
Cover : Yes





Tracklist :



Giovanni Giacomo Gastoldi
Cantiam Lieti Cantiamo



Antonio Caprioli
E D'un Bel Matin D'amore
Quella Bella E Biancha Mano
Una Leggiadra Nimpha



Loyset Compere
Venite Amanti Insieme



Philippe Verdelot
Divini Occhi Sereni
Con L'angelico Riso
Madonna, Il Tuo Bel Viso
Fuggi, Fuggi, Cor Mio
Si Liet'e Grata Morte



Jacques Arcadelt
Se La Dura Durezza
Ahime, Ahime, Dov'e 'L Bel Viso
Madonna, S'io V'offendo
Il Bianco E Dolce Cigno



Francesco Patavino
Donne, Venete Al Ballo



Maddalena Casulana
Morir Non Puo Mio Cuore



Luca Marenzio
Se La Mia Vita



Cipriano Da Rore
Mia Benigna Fortuna
Ancor Che Col Partire
O Sonno



Giovan Domenico Da Nola
Chi La Gagliarda



Adrian Willaert
Madonna Mia Fa



Giovan Domenico Da Nola
Medici Nui Siamo



Vincenzo Bell'Haver
Quando Sara Mai Quel Zorno



Orlando Di Lasso
Matona, Mia Cara



Giovan Domenico Da Nola
Tri Ciechi Siamo



The Hilliard Ensemble

2 comments: