Monday, April 10, 2017

Anonymous 4 - Marie et Marion



Label : Harmonia Mundi
Format : Flac (image + cue)
Cover : Yes





Tracklist :



Marie et Marion
Motets & Chansons from 13th-century France



Marie: Mater dei plena, Mater virgo pia EIUS (Mo 66)
He mere diu, La virge marie (Mo 146)
A la clarte qui tout (Mo 189)
Marie assumptio afficiat, Hujus chori suscipe (Mo 322)
Chanson: De la gloriouse fenix, Ave lux luminum, Salve virgo rubens (Mo 56)
The Song: Plus joliement c’onques, Quant li douz tans (Mo 257)
Reverdie: Volez vous que je vous chant, J’ai les biens, Que ferai biau sire (Mo 138)
Que ferai biaus sire, Ne puet faillir (Mo 77)
Marion: Pensis chief enclin (Mo 239)
L’autre jour par un matinet , Hier matinet trouvai (Mo 261)
Quant florist la violete, El mois de mai (Mo 135)
Sans orgueil et sans envie (Mo 225), Trois serors (Mo 27)
Chanson: Amors me fait commencier, En mai quant rosier, L’autre jour par un matin, (Mo 269)
The Sorrow: Pucelete bele et avenant, Je languis des maus (Mo 143)
Diex qui porroit, En grant dolour (Mo 278)
Pour chou que j’aim, Li joli tans (Mo 299)
Marie-Marion: Chanson: J’ai un cuer trop lait, Par une matinee, Mellis stilla (Mo 40)
Or voi je bien / Eximium decus (Mo 273)
Plus bele que flor, Quant revient et fuelle, L’autrier joer (Mo 21)



Anonymous 4

2 comments:

  1. Great beat ! I would like to apprentice even as you amend your web site, how can i subscribe
    for a weblog site? The account helped me a acceptable deal.
    I had been a little bit acquainted of this your broadcast provided
    bright transparent idea

    ReplyDelete