Thursday, January 10, 2019

Hilliard Ensemble - Medieval Music



Label : Conifer
Format : Flac (image + cue)
Cover : Yes





Tracklist :



01 - O Maria, maris stella ~ VERITATEM
02 - O Maria, maris stella ~ VERITATEM
03 - Quant je parti ~ TUO
04 - En non diu ~ Quant voi ~ EIUS IN ORIENTE
05 - Trop souvent ~ Brunete ~ IN SECULUM
06 - J'ai mis ~ J'en puis ~ PUERORUM
07 - Petrus de CRUCE. Amours Qui ~ Solem justicie ~ SOLEM
08 - W de WYCOMBE (?) - Alleluia. Dies sanctificatus
09 - Ave miles celestis curie ~ Ave Rex
10 - Rosa delectabilis ~ Regalis exoritur
11 - Quant en moy ~ Amour et biaute
12 - De bon espoir ~ Puis que le douce
13 - Dame, vostre doulze viaire
14 - Se je souspir
15 - Puis qu'en oubli
16 - Quant je ne voy
17 - Amours me fait desirer
18 - De toutes flours
19 - Fuions de ci
20 - Giovanni da FIRENZE. Apress' un fiume
21 - Giovanni da FIRENZE. Con brachi assai
22 - Francesco LANDINI. Cara mie donna



The Hilliard Ensemble

2 comments: